Inloggen
Tweede Paal Week 36
9-9-2018  | 

John de Mol is de man die ons aangenaam verraste met het schitterende tv-programma ‘24 uur mandekking’ waarin ex-hockeybabes Ellen Hoog en Naomi van As bekende mannen letterlijk en figuurlijk het hemd van het lijf vragen. Zijn bedrijf Talpa TV gaat nu samen met de KNVB op grote schaal wedstrijden in het jeugd- en amateurvoetbal rechtstreeks uitzenden. Het doel is om er een soort Facebook-functie van te maken. Alsof er al niet genoeg digitale bagger door de diverse kanalen stroomt. Alsof we ook in onze vrijetijdsbesteding geen recht op slash behoefte aan privacy hebben. Let op mijn woorden: John de Mol komt binnenkort met een nieuw tv-format dat heel Nederland round the clock in beeld brengt. De werktitel is er al: ‘24 uur dekking’.

 

Peter Bonder, www.linksbek.nl.


terug naar vorige scherm
Hoofdsponsor
Shirtsponsoren
Sponsoren